Garantie:

U heeft 1 of 2 jaar fabrieksgarantie op alle producten, afhankelijk van de fabrikant onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Mocht een artikel defect zijn direct bij ontvangst, dan kunt u deze binnen 14 dagen aan ons retourneren.
Alleen in deze gevallen kunnen wij het beschadigde of niet (naar behoren) functionerende product inruilen tegen een nieuwe product. Om u zo snel mogelijk te helpen adviseren wij u ons zo tijdig mogelijk te informeren.

Procedure bij garantieklacht na 7 werkdagen:

Mocht zich een garantieklacht voordoen na de eerder genoemde periode van 7 dagen, dan geld de normale garantieprocedure. Er zijn dan 2 mogelijkheden:

1. Neem contact op met de fabrikant / importeur.

  • Dit is in alle gevallen de snelste manier om een garantie-claim af te handelen. Vaak kunnen zij zelfs telefonisch u vaak al verder helpen. Mocht het niet telefonisch te verhelpen zijn, dan hebben sommige fabrikanten een aan-huis service voor garantie. Dit is afhakelijk van het merk. Sommige merken hanteren een "carry-in" garantie waarbij u zelf het defecte product bij de service-afdeling van het betreffende merk moet in leveren of opsturen.

De contact gegevens van de diverse merken vindt u hieronder:

2. Neem contact op met 12 Volt TV.nl

  • U kunt uiteraard altijd bij ons langskomen in Leersum, wel na het maken van een afspraak. Dit omdat we dan tijd voor u reserveren om u zo goed mogelijk te helpen.
    Wij bekijken samen met u de storing. Indien reparatie nodig is, gaat het product naar de reparatieservice van de desbetreffende fabrikant. Reparatie duurt in de regel 2 - 3 weken. U kunt het product weer afhalen in ons afhaalmagazijn zodra het gerepareerd is. Wij stellen u op de hoogte zodra wij het gerepareerde product retour hebben ontvangen van de fabrikant.

 


Akai Service                           2 jaar garantie                                 Telefoonnummer:  0900 - 3 555 333 (€ 25 ct p/min) Akai service center

De service van Akai producten word volledig door Akai verzorgd. Op deze wijze bent u verzekerd van optimale en snelle service.
Als u het defecte apparaat naar de technische dienst van Akai stuurt, dan dient u de aankoopbon / factuur met het apparaat mee te sturen en het apparaat deugdelijk te verpakken. Voeg ook een duidelijke klachtomschrijving bij, dit versneld de reparatietermijn. Indien u deze niet meer heeft kunt u inloggen in uw account bij 12 volt TV.nl en deze nogmaals downloaden. Indien u tijdens uw bestelling geen account heeft aangemaakt kunt u ons mailen of bellen. Wij zenden u dan opnieuw een kopie factuur toe van uw aankoop. De verzending naar het service center geschiedt op eigen risico. Waarbij het van belang is dat u het apparaat deugedelijk verpakt.

Het adres van het Akai Service center is:

Electronic Technical Center
Kolenbranderstraat 28
Industrieterrein Donkersloot-Noord
2984 AT Ridderkerk


Alphatronics Service             2 jaar garantie                                      Telefoonnummer: 0318 744 844 ( 12 Volt TV.nl )

De service van Alphatronics producten wordt via 12 Volt TV of de importeur verzorgd, afhankelijk van de klacht. Door deze werkwijze worden envoudige klachten snel en efficient opgelost. Of een defect apparaat naar ons of de importeur moet worden gestuurd zal per geval bekeken worden.
Als u het defecte apparaat naar 12 Volt TV.nl stuurt of naar de importeur dan dient u de aankoopbon / factuur met het apparaat mee te sturen en het apparaat deugdelijk te verpakken. Indien u deze niet meer heeft kunt u inloggen in uw account bij 12 volt TV.nl en deze nogmaals downloaden. Indien u tijdens uw bestelling geen account heeft aangemaakt kunt u ons mailen of bellen. Wij zenden u dan opnieuw een kopie factuur toe van uw aankoop. Voeg ook een duidelijke klachtomschrijving bij, dit versneld de reparatietermijn. De verzending naar het service center geschiedt op eigen risico.

12 Volt TV.nl
Afdeling Service en Garantie
Storklstraat 1 c
3905 KX  Veenendaal


             Canal digitaal Service              2 jaar garantie                                 Telefoonnummer: 0900 -9323 (€ 0,15 p/min)

De service van Canal Digital producten wordt centraal verzorgd door Canal Digital. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen. Een defect Canal Digitaal product kan alleen bij Canal Digitaal zelf worden aangeboden en niet via 12 Volt TV.nl U dient hiervoor telefonisch contact op te nemen via met Canal Digitaal 09009323. Daar zal met u naar een passende oplossing worden gekeken. Dit geldt ook voor abonnementsvragen of het actieveren van een Canal Digitaal abonnement, extra smartcard of vragen met betrekking tot facturen en acties van Canal Digitaal. U kunt ook de Canal Digitaal klantenservice pagina raadplegen.

Voor losse Canaal Digitaal Cam modules, decoders en satellietschotels die bij 12 Volt TV.nl zijn aageschaft kunt u onze klantenservice bellen: 0343 - 450079


DQTv Service                            1 jaar garantie                                  Telefoonnummer: 0344-610191 (Termeer TV Video Service Tiel)

De service van DQTv toestellen wordt centraal verzorgd door Termeer Audio en Video service Tiel. Hierdoor bent u verzekerd van een snelle en directe afhandeling.
Als u het defecte apparaat naar de technische dienst van DQTv stuurt, dan dient u de aankoopbon / factuur met het apparaat mee te sturen en het apparaat deugdelijk te verpakken. Indien u deze niet meer heeft kunt u inloggen in uw account bij 12 volt TV.nl en deze nogmaals downloaden. Indien u tijdens uw bestelling geen account heeft aangemaakt kunt u ons mailen of bellen. Wij zenden u dan opnieuw een kopie factuur toe van uw aankoop. De verzending naar het service center geschiedt op eigen risico. Waarbij het van belang is dat u het apparaat deugdelijk verpakt.Voeg altijd een duidelijke klachtomschrijving bij, dit versneld de reparatietermijn.

Het adres van het DQTv service center is:

Termeer TV Video
De Hennepe 550
4003 BP  Tiel

 


KPN Service                         2 jaar garantie                                  Telefoonnummer: 0900 - 0576 (10ct per minuut)

De service- en garantieafhandeling van de KPN Digitenne producten wordt volledig door KPN verzorgd. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen. Een defect KPN product kan alleen bij KPN zelf worden aangeboden en niet via 12 Volt TV.nl U dient hiervoor telefonisch contact op te nemen via met KPN 0900 0576. Daar zal met u naar een passende oplossing worden gekeken. Dit geldt ook voor abonnementsvragen of het actieveren van een KPN Digitenne Pakket, extra smartcard of vragen met betrekking tot facturen en acties van KPN Digitenne.


Lenco Service                   2 jaar garantie                                  Telefoonnummer: 0900-23553626 (€45 ct/pmin) Lenco service center

De Service van Lenco producten worden centraal door Lenco verzorgd. U kunt direct contact opnemen met het Lenco Service center, die in veel gevallen u vaak direct kunnen helpen.Ook kunt u uw defecte product kunt u bij ons langsbrengen of naar ons opsturen. Wij zullen dan uw product bij Lenco aanbieden ter reparatie. Voeg altijd een duidelijke klachtomschrijving bij, dit versneld het reparatieproces. Deze procedure kan tot 3 weken in belagnemen voor uw product weer bij u thuis wordt afgeleverd of bij ons opgehaald wordt. U dient altijd uw aankoopbewijs mee te zenden.
De verzending geschiedt op eigen risico. Waarbij het van belang is dat u het apparaat deugdelijk verpakt.

12 Volt TV.nl
Afdeling Service en Garantie
Storkstraat 1 c
3905 KX  Veenendaal


Salora Service             2 jaar garantie                                   Telefoonnummer: 078-6543060 (Selectro Service Nederland)

Salora besteedt de grootste zorg aan de kwaliteit van haar producten. Mocht het onverhoopt gebeuren dat uw toestel een defect heeft, raadpleeg dan eerst de veel gestelde vragen pagina  van Salora, om te zien of het probleem zo verholpen kan worden.Indien dit het probleem niet heeft verholpen, neem dan contact op met 12 Volt TV.nl. Zorg ervoor dat u uw aankoopnota en klachtomschrijving bij de hand. Heeft uw toestel een defect, dan kunt u het toestel ter reparatie aanbieden bij ons, of u neemt direct contact op met het service centrum van Selectro.
Wanneer u het apparaat naar ons wil toesturen, dan dient u de (kopie)aankoopbon met het apparaat mee te sturen en het defect te omschrijven in een begeleidend schrijven. U dient het apparaat deugdelijk te verpakken. De verzending geschiedt op eigen risico.
Houdt u rekening met een reparatieperiode van ongeveen 3 weken.

12 Volt TV.nl
Afdeling Service en Garantie
Inductorstraat 16
3903 KB Veenendaal